الجمعة، ٢٦ يونيو ٢٠٠٩

اليوم السابع

لم أكن أتوقع أن تكون صورتي يوماً ما مع هؤلاء العظماء



هناك ٥ تعليقات:

كنت مثلية و الآن مشفية يقول...

You deserve it Dr Awsam .. You are a great Doctor with a great heart .. Actualy this is a small reward to all your work and effort to help people and to make our world better . you deserve much much more

حلم عميق يقول...

والله حسيت انه انا اللي انكتب عني

فرحت كتير حسيت اني حققت انتصار جديد

مع ان مقاله زي دي ماتساويش مجهودك وإعدادك لنفسك ولينا

بس انا فخور بيك

فخور اني عندك واني بكلمك حتي

take good care of your self

Dr.Tarek Nassar يقول...

من وضع صورتك بين هؤلاء هم من وضعت انت معاناتهم فى قلبك وعقلك.زرعت امل وسقيته حب فحصدت هذه المكانه فأنت تستحق .

صحصح يقول...

نحن توقعنا .. و نتوقع المزييييد

Ramy يقول...

صدقنى دة عاشان انت قدرت ترجع ناس كتير
وتكون صياد ناس من العذاب دة

انا يمكن متعملتش معاك بشكل مباشر

لكن واحد من اللى انت ساعدتهم

هو برضة بيساعدنى

ربنا معاك ويوفقك

انا عارف دة متأخر أوى

ههههه اسف

شكراا جدا جدا جدا

 
google-site-verification: google582808c9311acaa3.html